Częste pytania

Centrum odpowiedzi dotyczących serwisu telefonów

Dowiedz się więcej na temat przebiegu naszych usług

 

Jak przekazać telefon do naprawy?

  • Wybierz usługę z naszej oferty i dodaj ją do koszyka. Jednorazowo możesz dodać nawet kilka pozycji.
  • Zrealizuj koszyk i wybierz formę płatności.
  • Wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz, wygenerowany po zrealizowaniu koszyka. Możesz go również pobrać tutaj
  • Wybierz w jaki sposób dostarczysz telefon: wysyłka we własnym zakresie lub opcja DOOR-TO-DOOR
  • Oczekuj na zakończenie naprawy. Po zakończonej usłudze, niezwłocznie odeślemy telefon do Ciebie.

 

Jakie są formy dostarczenia telefonu do serwisu?

  • Wysyłka we własnym zakresie

Wybierając tą formę należy przesłać telefon wraz z czytelnie wypełnionym formularzem, pod nasz adres:

Elektro Joker
ul. Śniadeckich 5
35-006 Rzeszów
tel. 757 847 500

  • DOOR-TO-DOOR

Jest to bardzo wygodna możliwość odbioru telefonu bezpośrednio od Ciebie, przez naszego kuriera (Inpost). W celu skorzystania z tej opcji, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem telefonu 757 847 500, który zleci odbiór pod wskazany przez Ciebie adres firmie kurierskiej (usługa jest darmowa!).

 

Czy diagnoza telefonu będzie dodatkowo płatna?

Przed każdą rozpoczętą naprawą, przesłany do nas telefon zostaje dokładnie przetestowany przez naszych techników, w celu potwierdzenia usterki.

W przypadku wykrycia dodatkowych usterek, zostaniesz przez nas poinformowany, abyśmy wspólnie mogli zdecydować o opcji dodatkowej naprawy.

Wstępna diagnoza i wycena jest zawsze DARMOWA

 

Czy naprawiony sprzęt zostanie objęty gwarancją?

Wszystkie naprawy objęte są 3 miesięczną gwarancją. Gwarancja nie są objęte urządzenia, w których były stwierdzone ślady wilgoci.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Infolinia: 17 777 01 17

e-mail: info@elektrojoker.pl

Sklep internetowy Shoper.pl